U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

ponedjeljak, 12. ožujka 2012.

"Moja......."


Pustite me da plaćem,
da mi srce zaboravi tugu.
Mi se moramo rastati,
otići u samoću dugu!
I što da radim
kada vjetrovi ti zazovu ime.
Kada jutra postanu hladna,
a oko duše inje se stvori?
Ne postoji ništa više
samo ljubav bez kraja.
Tišina što nas spaja,
a ipak smo došli do kraja.
Hoćeš li ikada znati da oduvijek tebe volim,
da ćeš uvijek postojati SAMO TI:
"Moja plava ljubavi"!

3 komentara:

  1. Kako romantična ali i setna pesma...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako romantična ali i setna pesma...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Goga na poseti!Meni je uvek zadovoljstvo kad dodjem tebi u goste.

    OdgovoriIzbriši