U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

ponedjeljak, 25. veljače 2013.

POLJUBAC JEDNE SIRENE


 
 



 U morskim dubinama...
Gdje pogled ne nađe kraj,
A spektar boja dopire iz druge dimenzije,
... Šumovi su tihi kao ljubavna pjesma.
Prozračnost je protkana čipkom od soli...
Što miluje moje tijelo,
Prolazi preko njega,
Nježno,tiho..
Ležim tako,u smiraju vječnosti.
Čekam da mi se javiš....
Osluškujem tihe zvukove struje ,
Poruka tvoja dopire do mene....
Povezani mislima,stvaramo pjesmu,
Pjesmu naše ljubavi,
Koja nema kraja....
U morskim dubinama,
Gdje pogled ne nađe kraj,
Sirena sam tvoja,
Vrtlozi pijeska su tvoje ruke,
Trava tvoje tijelo.
Ja sam tvoja sirena...
U njedrima morskim,
Postojim samo za tebe...
Ljubavi moja...pričaj mi tiho,tiho...
Samo ti možeš doprijeti do mene,
Samo ti razumiješ mene...
Samo ti znaš put do mene .
Ljubavi moja.. ja sam tvoja sirena.
Poslao si pjenu da me ljubi...
Struju morsku da me uspavljuje....
Ja tebi poljubac jedne sirene....
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar