U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

ponedjeljak, 25. veljače 2013.

PUTOVANJE BEZ ODREDIŠTA






Putovanje  bez odredišta,

Samo tako da si daš oduška...

Bez  obveza ,bez  pitanja..

Nači se na jednoj od strana svijeta.

Sama sa sobom, zar nije dovoljno?

Ne  razmišljam ništa...

Zar je bitno kuda me put nanese!?

Uspravne glave,čvrstoga koraka,

Hodati ću prostranstvima svijeta....

Onaj tko me zaista pozna,

Vjerovat će u mene.

Moj mir je u meni,

Neopisivo sam sretna zbog toga!

Samo tako da si daš oduška,

Na putovanju bez odredišta...

 

Nema komentara:

Objavi komentar