U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

ponedjeljak, 18. ožujka 2013.

MOJ OSLONAC


Uvijek je srce za treptaj znalo

Zvjezdano nebo osuti se stalo...

Svjetlost beskonačnosti u prolazu

Osjećaj povezanosti do iznemoglosti

Plavetnilo razasuti dijamanti

Zvjezdice ili neki zraci.... 

U strujama sadašnjosti ,u dodiru što zrači.

Kao sjena  što  olujom struji

U njihanju  svome mene da obujmi.

Njedra nad plavetnilom....

Drhtaj ruke  traži te negdje....

Dozivi u sveri  bez kraja

Samo je jedan  u beskonačnosti raja.

Kao od stijene  isklesan  bio

Pogled u strujama nebeskim svio.

Uvijek iza mene tvoja postojanost

Toliko jaka da ozračje šalje....

Stojiš iza mene....uvijek....

Osjećam te, jako....

Znam da si tu..

Vjerni   pratioc kroz vrijeme

Moj oslonac,moja snaga,moj mir...

Drhtaj ruke traži te negdje....

Dozivi u sveri bez kraja

Samo je jedan u beskonačnosti raja.

Nema komentara:

Objavi komentar