U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

ponedjeljak, 1. travnja 2013.

JEDNA KNJIGA....


 Ima jedna knjiga....
Sabrana sva djela ....
Od početka...
I još uvijek stvaraoc sam njeni....
Koji god se list otvori
Samo istina pisana stoji...
Nači u njoj svašta ima,
Ma kolika je mašta moja...
U istini   uvijek ima nešto
Što sa maštom vezuje se pravo....
Kao kad kipar radi svoje omiljeno djelo
Tako i ja samo nizam nisku svojih riječi..
Listovi na knjizi pisani..
Ma kolika je teška....
Kako i ne bi ..
Od toliko riječi što izviru,
Kao voda što napaja sa izvora...
Ma ne vidim se pravo...
Da li sam samo san u javi ove zbilje...
Neka otvorena stoji...
Još uvijek pišem u nju..
Neka vrijeme leti..
Neka se smjenjuju oblaci
Sa sjenom i stvarnosti...
Neka leptiri lete..neka košute pasu...
Neka trava niče,neka rijeke dišu....
Drveće neka čuva ovu planetu....
Još uvijek stojim pravo...
Držim svoje snove kao dijete svoje...
Jer još uvijek misli lete i stvaraju
Riječi ove......
Ima jedna knjiga....

Nema komentara:

Objavi komentar