U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

srijeda, 17. travnja 2013.

NE UPIŠI MOJE IME


 

Ne upiši u spomenar samo moje ime

Kad  želim da me imaš cijelu

Ni brda ni doline ni putevi svijeta

Neka ne budu prepreke

U mirisu vjetra buđenju zova ljubavi

Probudi se od stvarnosti

Pobjegni na krilima čežnje

Sa izvora mudrosti napi se

Prolaznosti ne otvori vrata

Neka se desi što desiti se mora

Bar jednom od dva bića da bude jedno

Spleteni kao povijuše da drhtimo od strasti

U vrtlogu bezvremenskom darivati ćemo sebe

Ni brda ni doline ni putevi svijeta

Neka ti ne budu prepreke

Ne upiši u spomenar samo moje ime.

Nema komentara:

Objavi komentar