U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

ponedjeljak, 8. travnja 2013.

VEČERAS SAM ZA TEBE...


 




Večeras sam za tebe 

Stavila na sebe

Haljinu jednu najljepšu...

Crvenu...

Samo tako..

Došla sam na obalu jednu

Gdje voljeli se jesmo

Davno...

Ništa nismo svjesni bili  

Ni obale ,ni mora,ni planina u daljini

Ni sunčevih zraka u putanji milovanja

Na zalasku...

Samo u struji od mora poslanoj

Što te opije do beskonačnosti

Njemi sudionici ljubavi svoje

Bili smo tada....

Kako je tiho sada

Da li kao tada.....

Pružam ruke svoje

Dajem ti usne vrele

Evo ti tijelo moje.....

Možda je još negdje

U kojem kutku ove plaže

U ljušturi morske trave

U titraju valova što srca slažu

Ostao jedan od silnih

Poljubaca naših.

1 komentar:

  1. Šta reći, nego predivno rečeno :D,
    prava pjesnička duša

    OdgovoriIzbriši