U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

četvrtak, 27. lipnja 2013.

JEDNE NOĆI-TVOJA VILA


Kroz dozivanje tiho

Kao da plaće violina

Čula sam tvoj glas

Negdje daleko....

Ponio me vjetar

Na krilima svojim

Kroz prostranstva mnoga

Na mjesto jedno

Bez bojazni stadoh

Pogledom prijađoh

Šumarci mnogi

Mjesec na nebu

Smiješit  se stao...

Oko nogu sapleše sjene

Miris opojni nozdrve mi širi

Drveće pružilo vene svoje

Osjetim na sebi milovanje neko

Sa vjetrom si sletio

Do mene doletio

Stajao nijemo

Gledao zaljubljeno

Govorio nisi

Zatvorili oči

Struja ljubavnog zova

Mirisala drhtajima nježnim

Opijeni ...bez pića...

Upijali smo vibracije tijela naših

Jer znamo da je to tren

Koji vrijedi život cijeli

I stajali tako

Ruku stavila na srce tvoje

Da ga osjećam kad odem

Disali smo ubrzano

Ljubav udahnuli jedan drugom

I onda...

Na krilima vjetra

Poletjela nazad

Dok me opet ne pozoveš...

2 komentara:

  1. Draga moja... došla samo na tren na tvoj blog... nisam bila..pa samo da te pozdravim od srca iz tvog voljenog Siska :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga od srca,uvijek si mi dobro došla

      Izbriši