U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

četvrtak, 27. lipnja 2013.

PORUKA MIRA


Onaj osjećaj od jutra kad imaš...

Kad ti neka mučnina u želucu titra

Cijeli dan se ježiš

Znam da bolesna nisam...

Koliko dugo već odgađah

Da poslah poruku tebi

Poruku mira....

Uvijek nešto drugo

U život mi dođe

Pomuti snove i nade nove

Toga sam dana

Goluba svoga poslala tebi

Sa porukom mira.

Znao si mjesto naše

Most koji stoji samo za zaljubljene

Tamo kad dođeš maštom prođeš

Svijet gdje vilinske pjesme čuješ

Gdje zvjezdice lave titraju u zraku                 

Gdje dvije osobe jednom postadoše

Tu ne vladaš sam sa sobom....

U sumrak ,dok počinju treptati lampioni grada

Uvijek smo se nalazili na mostu našem

Tako i ovoga dana....

Došli smo tiho...

Bez riječi stali

Ja drhtala kao prut

Jer sam mislila da si jako ljut.

Približio si me k sebi

Uzeo nježno ruke moje

Usnama svojim cjelivao čelo moje

Nismo se usudili pogledati oči naše

Što urede neke male  svađe?

Golubovi oko nas..

Neki sjede ,neki u svom letu guguču...

Ti u odjelu ...ja kao curica neka....

Obuzme me jeza....

Zar rastanak je već došao????

Pa zar samo tako

Da bacimo dane naše

Kao djete što bojalo je sliku

I na kraju razmrljalo po njoj boje..

U daljini trepere lampioni...

Što nekad svjedoci bili                                                                                                        

Poljubaca naših...

Pa što napravi ovaj vrtlog što uđe u naš život

Razdvoji nas bez riječi

Bez objašnjenja

Dozvolili smo sebi

Da jedna mala svađa

Rastavi srca naša....

Bol je stezala oko srca

Ali što naprave tvrdoglave glave

Nema riječi...

Nitko ne zbori....

Golubovi još uvijek sjede

I blijedo nas glede

Nije im jasno

Da tako kasno

Sa predajom se složiš

I ne boriš za ljubav svoju....

Još uvijek mi tvoja usta

Na čelu mome osjećaj bude...

Zašto golubovi nismo....

Da svoju ljubav čuvamo

Vječno......

Nema komentara:

Objavi komentar