U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

nedjelja, 23. lipnja 2013.

Pusti me več jednom


Ne , ne želim da  dolaziš u snove moje

Odrekni se moga postojanja

Djevojčica tvoja više nisam

Mladost razigranu...mirisnu kao cvijet

Imao si samo ti....

Ljubav poletnu na  dlanu

Plimu i oseku

Morsku dubinu...

Zagrljaj sunca

Drhtaje talasa

Pjenu što miluje

Slavujev pjev...

Šumarke sakrivene

Staze neprohodne

Drhtaje tijela

Pucketanje grančica

Krijesnice u noći

Mjesečeve staze

Jedna mladost u prolazu vremena

Zaluđenost  do beskraja

Hladan tuš

Na kraju vremena

Ne ,ne želim da dolaziš u snove moje

Pusti me već jednom....

Nema komentara:

Objavi komentar