U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

ponedjeljak, 1. srpnja 2013.

ANĐEO MOJ TREĆI-BARBARA


Sjećam se dijete

Kad mala si bila

Pod moje okrilje

Stalno se krila

Prstiće male

Gledala tvoje

Kad rodih te treću

I donosim kući sreću

Seki i braci....ocu

Čuvali te svi

Mazili i pazili

U školu pošla

Tepala mi nježno

Djevojčica mala bila

U svom svijetu

Mašte i snova

Ni bilježnica za

Pjesmice tvoje

Nikad dosta ....

I tako odjednom

Ženom si postala

Da sada daješ svima

Svoju ljubav bezgranično

Mi ti je vraćamo

Kako najbolje znamo

Primi je zlato

I čuvaj u svom srcu stalno.

Evo me sada...

Da ti stihove sklepam

U smiješku sa željom

I čestitkom najvećom

Za rođendan tvoj.

ANĐEO MOJ TREĆI-BARBARA

Nema komentara:

Objavi komentar