U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

utorak, 2. srpnja 2013.

LJETO U STRASTI....


Negdje odlutale mi misli...

Na postelji mekoj

Pogled mi ukočen

Kroz zidove prolazi

Ti kraj mene...

Zagrlio me lako....

Zatvorio oči

Nakon naše predivne noći.

Da li sam sanjala ili nisam....

Što lijepo nam je noćas bilo

U ljubavnoj našoj igri....

Jesu li to samo snovi moji....

Nije bitno....

Lijepo nam je bilo....

Počelo je lagano,polako...

Polegao si me ispod sebe

Pogled ti klizio po meni

Uhvatio pramen kose moje

Među prste svoje

Mirisao i cjelivao...

Osjetim onda usne tvoje vrele

Na kapcima svojim

Obrazu i vratu

Oh .....

Neki vrtlog nadilazi svijest

Priviješ me još više k sebi

Ubrzano kuca mi srce

Ja hvatam zrak...

I igra onda počne....

Usta nam se spojiše

U vulkansku lavu

Užareni vrhovi jezika

Se igraju sa strujama

Titram ispod tebe...

Nježno kao lahor ruke si mi raširio

Prelazio jagodicama svojim

Po rukama mojim

Da slast mi poteče

Kroz kožu moju.

Nesvjesno tako....

Obujmim te nogama svojim

Ta... goli u igri

Osjete se sva brda i doline...

Prsa mi se nadižu

U spoju sa tijelom tvojim.

Na čas si ostavio vrele usne moje

Te prelazio  žarom   usana svojih

Na užareno tijelo moje

Podatno ....

Ljubio mi dojke  

Našao na svakoj jagodu  jednu

Što još više buja slasna

Pod jezikom tvojim.

Oh ......

Ideš još dalje

Do VENERE da dođeš

Da je miluješ nježno...

Ljubiš ....

Ta kraj još nije

Tijelo moje

Kao žice od  violine tvoje

Dok još dalje sviraš

Pucaju pod prstima tvojim

Kao  u zanosu najboljeg svirača.

I onda....

Što bi dolje....

Sad je gore....

Nađoh se na tebi

Gledam te u oči

Što se  mute

Od želje veće

Čekam na neki znak...

Prolazim ti nježno

Po crnoj kosi tvojoj,vratu,prsima...

Hvatam ti ruke

Stiščem sve jače

Da tako...

Kao dva jahača

Plešemo svoju igru...

Namještam se na sedlo tvoje

Ti mi  čvrsto bedra stežeš

Glava mi unazad pada..

Kosa se rasu po leđima mojim

I desi se to....

Kao pčela na cvijetu

Kad lagano razmiče latice

I sa žalcem svojim

Prodire u dubinu cvijeta

Da usisa slatki nektar.

Nesvjesni u svijesti

Postajemo jedno

U ritmu violine svoje

Dižeš me polako

I spuštaš nazad.

Znoj po tijelu izvire polako

Ko kupinovo vino slatko...

Koža nam se ježi od miline silne

Samo sa usnama draž se uzdiže

Po svaku kap odlazim lako

Ta upijam u plesu jahača

Mrači se,dani se,sunce sija...

Vrućina ,zvijezde u odsjaju

Da onda nijemo u ekstazu uđemo

Ostanemo tako

Još uvijek kao jedno

Opušteni

Dišemo polako.

I onda nježno

Razdvajamo tijela

Držeći se za ruke

Svako u svoj san krene....

A nešto divlje ostalo u zraku....

Negdje odlutale mi misli....

Na postelji mekoj

Pogled mi ukočen

Kroz zidove prolazi

Da li sam sanjala ili nisam...

Možda i ti nisi stvarnost....

Samo moja opsesija...

Možda si i ti samo

LJETO U STRASTI.....

Nema komentara:

Objavi komentar