U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

ponedjeljak, 8. srpnja 2013.

TVOJE OČI PLAVE


Ljubila sam ljubila

Tvoje oči plave

Do beskraja poneta

Poljupcima sipala

Satima sam gledala

Kupala se u njima

Svaku suzu tvoju

Kao vino pila

Ljubila sam ljubila

Tvoje oči plave

Koje su me gledale

Svake noći naše

Ni za ništa ne bih

Tvoje oči dala

One su mi bile

Uspavanka prava

Još se uvijek sjećam

Kako su me gledale

Dok se usne naše

Spajale u slasti

Nikad ne bih rekla

U ljubavi našoj

Da će tvoje oči

Jednog dana drugoj

Uz rastanak poći

Ljubila sam ljubila

Tvoje oči plave....

Nema komentara:

Objavi komentar