U ovoj našoj orbiti mi smo samo sudionici na putu do vječnosti. U toj
prolaznosti imamo dva puta.Jedan put je vidljiv i tako nas vide svi oko nas ,a
drugi dio puta je nepoznanica za ostale i to je ono što izvire kao podzemna
rijeka,vrtlog,lava,živi pijesak oko nas.
Voli vas vaša blogerica

ponedjeljak, 19. kolovoza 2013.

MOJA ZVIJEZDA ČEKA


Prekrasno mjesto

Od snova i nade

Na povratku puta

Moja zvijezda čeka.

U brodu što plovi

Nevidljivom za oko

Svežnjevi  zavezani

Nabacani samo

Sudbe gorke

Rana krvavih...

Neka plove tako

Pustim ih lako

Ostavim samo

Ono što imam

Sebe samu...

Život jedan...

Sa plaštem istine

Omotane strune

U čekanju svome

Ustrajne one

Koja će prva

Pokazat mi smjer

Da krenem već jednom

Na prekrasno mjesto

Od snova i nade

Jer na povratku puta

Moja zvijezda čeka.

Nema komentara:

Objavi komentar